Η super sexy Κατερίνα Στικούδη που αρχίζει σήμερα νέες εμφανίσεις απαντάει σε όσους την θεωρούν «μουγκή» και μιλάει για τις επαφές της με τον Alpha. 
Η Κατερίνα Στικούδη ανεβάζει την αδρεναλίνη των ανδρών σε κάθε της εμφάνιση. Με τα καυτά σορτσάκια της, τα σκισμένα t-shirts και τις ψηλοτάκουνες μπότες εξάπτει τις φαντασιώσεις των ανδρών. Η Κατερίνα Στικούδη μιλά για τις συζητήσεις με τον Alpha και απαντά σε όσους την χαρακτηρίζουν «μουγκή».

Πώς ένα κορίτσι από φοιτήτρια ιατρικών εργαστηρίων στα ΤΕΙ Λάρισας και αθλήτρια κολύμβησης στον ΠΑΟΚ, πήγε στα καλλιστεία και ασχολήθηκε, στη συνέχεια, με την παρουσίαση, την υποκριτική και το τραγούδι; Ξεκινώντας τι ονειρευόσουν;
 
Παιδικό μου όνειρο ήταν να γίνω οδοντίατρος. Ωστόσο, όταν ήμουν στα ιατρικά εργαστήρια ομολογώ πως τα περίμενα λίγο διαφορετικά τα πράγματα. Καθώς ξεφύλλιζα ένα εβδομαδιαίο περιοδικό, βρήκα μια αίτηση για τα καλλιστεία και αποφάσισα να το τολμήσω. Κρίμα που αυτός ο θεσμός δεν υπάρχει πια, γιατί από εκεί μου δόθηκε η ευκαιρία να ξεκινήσω και είναι κάτι που δεν ξεχνώ! Η αλήθεια είναι πως δε φανταζόμουν ότι θα έκανα τόσα πράγματα και είμαι πραγματικά ευγνώμων γι αυτό.


Οι γονείς σου είναι δύο υπέροχοι άνθρωποι και ειδικότερα η μητέρα που την γνωρίζω και προσωπικά. Όταν τους είπες ότι θα πας στα καλλιστεία τι σου είπαν;
 
Για τα καλλιστεία δεν τους το είχα πει. Όταν όμως το έμαθαν, η αντίδραση τους ήταν πολύ ψύχραιμη, γιατί πάντα με εμπιστεύονταν και με ενθάρρυναν. Μακάρι κάποια στιγμή να κάνω τη δική μου οικογένεια και να τη μεγαλώσω όπως οι γονείς μου έμενα. Τους θαυμάζω για την υπομονή τους και τους ευχαριστώ πολύ για όσα έκαναν για ‘μένα.


Ποια είναι η Κατερίνα που όλοι εμείς δεν γνωρίζουμε;
 
Μέσα από μια συνέντευξη ή από μια τηλεοπτική εμφάνιση ο κόσμος κρίνει και χαρακτηρίζει κάποιον ανάλογα με τα γούστα του. Και καλά κάνει, είναι μέρος της δουλειάς μας. Αυτό που δεν ξέρει ο κόσμος για μένα είναι ότι έχω πάθος με την οδήγηση και ειδικά την ταχύτητα. Κάνω καρτ συχνά και παιδικό μου όνειρο ήταν να κατέβω σε αγώνες!


Τι θυμάσαι από την παιδική σου ηλικία;
 
Θυμάμαι έντονα τα παιχνίδια με τα ξαδέρφια μου στο χωριό μου, το Αδάμ. Αλλά η κύρια αίσθηση των μαθητικών μου χρόνων είναι αυτή του χλωρίου και της πισίνας.


Ξεκίνησες από το μόντελινγκ, συνέχισες ως παρουσιάστρια, έκανες ένα πέρασμα από την υποκριτική και ξαφνικά σε είδαμε να ασχολείσαι με το τραγούδι. Τελικά τι αγαπάει η Κατερίνα να κάνει;
 
Προς το παρόν ασχολούμαι με τη μουσική, μου αρέσει πάρα πολύ. Και, άσχετα με τη δισκογραφία και τις εμφανίσεις, θα συνεχίσω να ασχολούμαι και στο μέλλον.


Η ομορφιά, τελικά, σε πάει μόνο μπροστά ή μπορεί να σου δημιουργήσει και προβλήματα;
 
Δεν αρκεί μόνο η εξωτερική εμφάνιση για να πάει κάποιος μπροστά, όπως, σε πολλές περιπτώσεις, δεν αρκεί μόνο το ταλέντο σε κάτι. Αυτό που ονομάζεται «επιτυχία» είναι συνδυασμός πολλών παραμέτρων.


Δήλωσες στην εκπομπή του Γιώργου Σατσίδη: «Επειδή δεν ανακοινώνω τα προσωπικά μου κάποιοι νομίζουν ότι έχω άλλες προτιμήσεις στα σεξουαλικά μου». Γιατί ένοιωσες την ανάγκη να απολογηθείς;
 
Δεν απολογήθηκα, κουβέντα κάναμε… (γελάει)


Έχεις ερωτευτεί ποτέ σε σημείο να σκεφτείς ότι «αυτός ο άντρας θα ήταν κατάλληλος για σύζυγος και πατέρας των παιδιών μου»;
 
Προφανώς και ναι…. Μακάρι κάποια στιγμή να γίνει…


Μια γυναίκα σαν και εσένα έχει βιώσει την απόρριψη; Και, αν ναι, πως το αντιμετώπισες;
 
Ναι, την έχω βιώσει. Έκλαψα. Μου πέρασε… Έτσι είναι η ζωή.


Η συμμετοχή σου στο «Just the Two of Us» σε βοήθησε να πάρεις πιο εύκολα την απόφαση να ασχοληθείς με το τραγούδι;
 
Σίγουρα έπαιξε το ρόλο του, αν και δεν έμεινα πολύ στο παιχνίδι. (Και αυτό δεν με «χάλασε» κιόλας…).


Ποιος ήταν αυτός που τελικά σε έπεισε να ασχοληθείς με το τραγούδι;
 
Έβλεπα ότι όλοι οι δρόμοι εκεί με οδηγούσαν. Και όταν μου έγινε η πρόταση από τη Universal κατάλαβα ότι για να το κάνω σωστά, έπρεπε να αφοσιωθώ σε αυτό.


Πες μας λίγα λόγια για το νέο σου cd. Το αποτέλεσμα είναι αυτό που ονειρευόσουν;
 
Το πρώτο μου album «Μουσική μου» έγινε χρυσό, σε μια πολύ δύσκολη για τη δισκογραφία περίοδο. Το νέο μου single «Μη» σηματοδοτεί μια νέα σελίδα στο μουσικό μου ταξίδι, που μοιάζει πιο συναρπαστικό από ποτέ!


Τι ακριβώς συμβαίνει με τον Alpha και το «Μες την καλή χαρά»;
 
Έχουν γίνει κάποιες συζητήσεις αλλά δεν υπάρχει κάτι να σας ανακοινώσω… Ό,τι υπάρχει, θα σας το ανακοινώσει το κανάλι. Το μονό σίγουρο είναι ότι από τις 24 Αυγούστου θα βρίσκομαι στο Θέα με την Έλλη Κοκκίνου και τον Νίκο Οικονομόπουλο.


Αν μπορούσες να πεις «ευχαριστώ» σε πέντε ανθρώπους που σε βοήθησαν να φτάσεις μέχρι εδώ, ποιους θα διάλεγες;
 
Τον Μάκη Πουνέντη, που πρώτος μου έδωσε την ευκαιρία να μπω στο στούντιο. Τη Universal Music που με πίστεψε και με εμπιστεύτηκε. Τους ΝΕΒΜΑ που δε δίστασαν να συνεργαστούν μαζί μου. Τον Claydee που ετοίμασε το τελευταίο μου single και, κυρίως, τον Λουκά Καραγιάννη που για πάνω από 7 χρόνια με ανέχεται, με στηρίζει και με βοηθάει σε όλα.


Κάθε πράγμα στον καιρό του, έλεγε ο παππούς μου ο Αποστόλης…
 
Πως σχολιάζεις όλους αυτούς που λένε από κορμί φωνή και από φωνή μουγγή; Haters make us famous (“Όσοι μας πολεμούν, μας κάνουν διάσημους”).


Έχεις κλείσει κάποιες εμφανίσεις για τον χειμώνα;

Από 24 Αυγούστου ξεκινάμε στο «Θέα» με το Νίκο Οικονομόπουλο και την Έλλη Κοκκίνου. Εύχομαι να πάμε καλά και ο κόσμος να περάσει υπέροχα!


Η σέξι παρουσία σου πιστεύεις ότι εγκλωβίζει τον κόσμο; Τον κάνει να βλέπει μόνο το περιτύλιγμα και να χάνει την ουσία;
 
Πολλές φορές αυτό συμβαίνει, αλλά μερικές φορές ο κόσμος αποδοκιμάζει κάποιον ταλαντούχο, επειδή δεν έχει την «κατάλληλη» εξωτερική εμφάνιση. Ίσως, τελικά, να μην ξέρουμε τι θέλουμε…


Αν σου γινόταν πρόταση να παρουσιάσεις πρωινό, θα το σκεφτόσουν;
 
Όχι. Νομίζω ότι δεν μου ταιριάζει.


Πώς βλέπεις τη κατάσταση στην τηλεόραση; Κανάλια και περιοδικά κλείνουν, σίριαλ δεν γίνονται και, όταν γίνουν, οι ηθοποιοί δεν πληρώνονται. Πιστεύεις ότι όλο αυτό κάποια στιγμή θα σταματήσει;
 
Τα media είναι ο άμεσος καθρέφτης της κοινωνίας. Όταν και αν βελτιωθεί η κατάσταση, σίγουρα θα καλυτερεύσουν και εκεί τα πράγματα.


Στην αρχή της καριέρας σου ως μοντέλο, σε πίεσαν να χάσεις κιλά; Και, αν ναι, πως το αντιμετώπισες; Έφτασες πότε σε ακρότητες;
 
Όντως μου είχε ζητηθεί κάποια στιγμή. Όταν έγινε αυτό αποφάσισα ότι δε θέλω να κάνω κακό στον εαυτό μου. Ήταν και αυτός ένας λόγος που στράφηκα σε άλλες δραστηριότητες.


Αληθεύει ότι έχεις δηλώσει ότι θεωρείς σέξι τον Αλέξη Τσίπρα;
 
Δεν αποκάλεσα ποτέ τον Αλέξη Τσίπρα «σέξι». Απλά, θεωρώ, γενικά, πιο εμφανίσιμους τους μελαχρινούς άντρες.



Πηγή: entertv.gr